Midsommar med ett gäng sköna människor..

Idag ska vi fira midsommarafton, eller ja de är ju egentligen bara en orsak att dricka en massa alkohol å vara med ett gäng underbara människor!! men jag älskar de :D Blev bjuden på middag hos Lea å Patrik idag så nu sitter jag vi deras dator å väntar på att Lea ska slänga in dammsugarn i städskåpet och att Patrik ska ha duscha färdigt.. Kommer bli en BRA kväll ikväll, för de tycker jag att jag är värd :)

Och imorgon ska jag till grannbyn och Frida å Christoffers inflyttningskalas och sen senare på kvällen blire att kolla in Brolle...

Eftersom att jag inte är så vidare med att uppdatera så ska jag faktiskt berätta en sak..

* Syster och Jonte ska ha barn, så jag ska bli moster å jag kan inte bli annat än mer lycklig!!*



Så ha en trevlig Midsommar!


Kommentarer
Postat av: anna

Midsommar är en grymt bra orsak :) skål på dig soffgranne!

2011-06-24 @ 18:18:01
URL: http://gobanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0